· 

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΚΙΝΙΑ

Γράφει η Νάντυ Παπαμήτσου

 

 

Άρχισαν οι ζυμώσεις για τις εκλογές που πρόκειται να γίνουν προκειμένου να αναδειχθεί το νέο συμβούλιο του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκινιά.

 

Οι εκλογές είχαν οριστεί για χθες, δεν υπήρξε απαρτία και ο νυν πρόεδρος Δημήτρης Καρτσάκης ανακοίνωσε στην εκκλησία πως μεταφέρονται για την Κυριακή 1 Αυγούστου.

 

Μέχρι στιγμής γραπτή ανακοίνωση για την νέα μέρα και ώρα των εκλογών δεν υπάρχει.

 

Οι ανακοινώσεις του προέδρου Δημήτρη Καρτσάκη να διευκρινίσουμε, ότι γίνονται μέσω της κλειστής ομάδας ΤΑ ΧΩΡΙΑΝΑΚΙΑ στο Facebook, από την οποία εγώ προσωπικά έχω αποχωρήσει εξηγώντας με σχετική μου ανάρτηση στο προσωπικό μου προφίλ κάποιους από τους λόγους.

 

Τα ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΚΙΝΙΑ  δεν έχουν καμία επίσημη ενημέρωση από τον κ. Καρτσάκη για τα πεπραγμένα ή τα σχέδιά του οπότε, ενημερώνουμε τους φίλους χωριανούς μόνο από πληροφορίες που μαθαίνουμε εκ των υστέρων.

 

Εν πάσει περιπτώσει, καλό θα είναι όλοι οι χωριανοί να ψηφίσουν στις επερχόμενες εκλογές - οι πρώτες μετά από 4 χρόνια.

 

Με τη συμμετοχή μας στα κοινά, δείχνουμε εμπράκτως το ενδιαφέρον μας για την ανάπτυξη του τόπου μας.

 

Τα λόγια και η κριτική σε πηγαδάκια δεν ωφελούν πουθενά, αντιθέτως μόνο κακό κάνουν.

 

Από τη μεριά μου, κάνω έκκληση στα νέα παιδιά του χωριού μας να βάλουν πλάτη, να στηρίξουν με την συμμετοχή τους ως υποψήφιοι στις εκλογές, τον Πολιτιστικό Σύλλογο του χωριού μας.

 

Ο ΠΣ Σκινιά, χρειάζεται τα πάντα: Μυαλά, εργάτες, εθελοντές, μα πάνω από όλα δημιουργικότητα, φαντασία, συλλογικότητα και σκληρή δουλειά, προκειμένου να πάρει μπροστά, ξανά, το χωριό!