· 

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΗΣ

Έφυγε από την ζωή στα 71 του χρονια ο Γεώργιος Μαρής.

 Ήταν παντρεμένος με την Ευαγγελία Ζερβακη κόρη του Ιπποκρατη Λαμπρου Ζερβακη και της Παρασκευής Γεωργίου Σηφάκη.

Απέκτησαν 4 Κόρες, την Μαρία, τη Παρασκευή(Βούλα), την Στελα και την Νίκη.


Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα της κόρης του Βούλας είναι βαθιά συγκινητικό...


"Πατέρα μου γλυκέ μου πατέρα δεν μπορώ να σε αποχαιρετήσω.δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφυγες χωρίς να σου κρατώ το χέρι ...έστω την ύστατη στιγμή!!Πατέρα θάθελα απο τα βάθη της καρδιας μου να σου πω ενα μεγάλο ευχαριστω για ό,τι μούδωσες όλα αυτά τα χρόνια αλλά και οσα δεν πρόλαβες να μου δώσεις. Ησουν πάντα δίπλα μου ο άγγελος φύλακάς μου. Πατέρα εκεί που πας τωρα στον Παράδεισο, θέλω να ξέρεις οτι σ' αγαπάμε πολύ. Ενα θέλω από σενα άπλωσε τα χέρια σου και προστάτευσέ μας, αγκάλιασέ μας. Αγαπημένε μου πατέρα στήριγμα της ζωής μου, το να σε  θυμάμαι ειναι εύκολο...θα το κανω καθε μερα.Το οτι μου λείπεις θα 'ναι μια στενοχώρια που δεν μπορεί να φύγει ποτέ απο μέσα μου. Καλο ταξίδι αγαπημένε μου πατέρα σ' αγαπώ και θα σ' αγαπω πάντα."


Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του...