· 

"ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ" : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΚΙΝΙΑ ΝΙΚΗΤΑ ΖΑΜΠΟΥΛΑΚΗ

Με αφορμή τον ένα χρόνο στην προεδρία της κοινότητας ΣΚΙΝΙΑ, ο πρόεδρος Νικήτας Ζαμπουλάκης κάνει έναν απολογισμό και μας περιγράφει τα πεπραγμένα του, τους στόχους του, τις προθέσεις του καθώς και το πλαίσιο της συνεργασίας του με τους φορείς του χωριού.

Τα ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΚΙΝΙΑ θα απευθυνθούν σε όλους τους φορείς του χωριού μας προκειμένου να έχουμε και κυρίως να έχετε, μια ολοκληρωμένη εικόνα των δράσεων τους στον Σκινιά.

 

 

1.       Πρόεδρε, συμπληρώσατε ένα χρόνο στην θέση του προέδρου της κοινότητας Σκινιά.

Κάνοντας έναν απολογισμό, τι κρατάτε συναισθηματικά από αυτή τη χρονιά;

 

Συναισθηματικά κρατάω τα καλά λόγια των δημοτών μου όταν καταφέρνω να φέρω κάποιο αίτημά τους εις πέρας και το γεγονός ότι αναγνωρίζουν τις καλές και κυρίως ανιδιοτελείς προθέσεις μου. Τι άλλο άλλωστε θα μπορούσε να συγκινεί έναν πρόεδρο διαμερίσματος;

 

2.       Αναλαμβάνοντας την προεδρία της κοινότητας, γνωρίζατε τα προβλήματα που έχουν τα χωριά μας. Είστε ικανοποιημένος από την πορεία επίλυσής τους;

Αφού ο covid-19 δεν επιτρέπει τη συγκέντρωση των κατοίκων του χωριού μας για να γίνει ένας απολογισμός, θέλετε να μας τον παρουσιάσετε; Τι καταφέρατε, τι επιλύσατε, τι διεκδικείτε, σε τι δεν μπορέσατε να δώσετε λύση;

 

Πράγματι. Έχει συμπληρωθεί ήδη ένας χρόνος από τις τελευταίες εκλογές και που με την ψήφο τους οι δημότες του διαμερίσματος με τε εξέλεξαν πρόεδρο τους. Έχουν γίνει κάποια πράγματα, θα μπορούσε να έχει πάει και καλύτερα, αλλά αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

·         Όσον αφορά την αγροτική οδοποιία, έγινε διαμόρφωση σε αρκετούς δρόμους. Σε δύσβατα σημεία των δρόμων ρίξαμε αρκετό τσιμέντο.

·         Στα σκουπίδια, με τη σύμπραξη του Δήμου, μας δόθηκαν επτά νέοι κάδοι απορριμάτων και συμπληρωματικά καπάκια, τα οποία με προσωπική εργασία και προσωπικά μου έξοδα που έδωσα σε τεχνίτη, τοποθετήθηκαν και στερεώθηκαν γερά στους ήδη υπάρχοντες κάδους. Δεν υπάρχει κανένας κάδος χωρίς καπάκι και στους τρεις οικισμούς.

·         Δημιουργήσαμε στα πλαίσια των αναγκών των μεγαλύτερων και ευπαθών δημοτών μας τους μήνες της γενικής καραντίνας εθελοντική ομάδα και εξυπηρετήσαμε πάνω από 50 δημότες μας, είτε πηγαίνοντάς τους σε ραντεβού με γιατρούς, κάνοντάς τους τα οικιακά τους ψώνια, και πληρώνοντας  τους λογαριασμούς τους στο Αρκαλοχώρι. Με συνέπεια, ειλικρινές ενδιαφέρον για την προστασία τους και φυσικά τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας. Διαθέσαμε μάσκες και γάντια όπου χρειαζόταν και έντυπα άδειας μετακίνησης δωρεάν που οι δημότες μπορούσαν να βρουν στα καφενεία του χωριού μας.

·         Με εθελοντική εργασία και μάλιστα πολύ σκληρή και κουραστική έγινε κοπή των κλαδιών από τα δέντρα στον περιφερειακό δρόμο.

Να τονίσω βέβαια πως συνεχίζουμε να διεκδικούμε την επέκταση του αγροτικού δικτύου και την αντικατάσταση των σωλήνων αμιάντου στο δίκτυο ύδρευσης.

 

3.       Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα πρώτα τρία προβλήματα που πρέπει και δεσμεύεστε να επιλύσετε;

 

Στόχος μου είναι να καταφέρω να λύσω όσο το δυνατό περισσότερα προβλήματα. Βέβαια οι εποχές που διανύουμε είναι δύσκολες και σε οικονομικό επίπεδο και λόγω του covid-19. Για μένα, έτσι όπως αντιλαμβάνομαι τα πράγματα, τα θέματα που είναι στην κορυφή της λίστας είναι:

α) η διόρθωση του αγωγού του αγροτικου δικτύου που μεταφέρει το νερό από τη λιμνοδεξαμενή στις δεξαμενές στη ΛΑΓΟΥΤΑ.

β) Προέκταση του αγροτικού δικτύου για την άρδευση περισσότερων στρεμμάτων.

γ) Αντικατάσταση σωλήνων αμιάντου στους οικισμούς ΣΚΙΝΙΑ-ΒΑΚΙΩΤΕΣ

 

4.       Είστε ικανοποιημένος από την συνεργασία των φορέων του χωριού μας; (κοινότητα, πολιτιστικός σύλλογος, εκκλησία, δήμος;)

 

Θα μπορούσε με κάποιους φορείς η συνεργασία να ήταν καλύτερη και πιο εποικοδομητική. Εγώ είμαι ανοιχτός προς όλους!

 

5.       Πριν λίγο καιρό παρατηρήσαμε μια κόντρα που δημιουργήθηκε με τους διοργανωτές της συγκέντρωσης των 25 πολιτών στο Πνευματικό Κέντρο που οργάνωσε ο κ. Γαρεφαλάκης με τον κ. Σιδηρόπουλο. Κάποιοι θέλησαν (και ανάμεσά τους και ο κ. Γαρεφαλάκης με επιστολή του προς εσάς μέσωτων Μέσων Κοινωνικής ΔΙκτύωσης) να σας χρεώσουν την αποτυχία αυτής της προσπάθειας, λόγω της άρνησής σας να ηγηθείτε της 5μελούς επιτροπής διεκδίκησης. Πως απαντάτε;

 

Ας αποσαφηνίσουμε τα πράγματα. Προτάθηκα σαν μέλος της επιτροπής, όχι ως επικεφαλής.  Εγώ είμαι ο πρόεδρος της κοινότητας και έχω ένα 5μελές διοικητικό συμβούλιο.  Τα προβλήματα τα αξιολογούμε με το συμβούλιό μου και τα υποβάλλουμε στον Δήμο.

Τώρα, ο κάθε δημότης σαφώς και έχει το δικαίωμα να υποβάλει το οποιοδήποτε πρόβλημα της κοινότητας προς τον Δήμο τη στιγμή που νομίζει ότι οι νόμιμοι και κυρίως εκλεγμένοι εκπρόσωποι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

 

6.       Κάποιοι επίσης συζητούν το γεγονός ότι δεν είστε αρκετά διεκδικητικός στον δήμο και δεν επιμένετε όσο θα έπρεπε για τα προβλήματα του Σκινιά. Τι απαντάτε;

 

Θέλω να είμαι απόλυτα σαφής εδώ. Διεκδικώ και με το παραπάνω. Αν σε κάποιες περιπτώσεις ο Δήμος αδυνατεί να ικανοποιήσει τα αιτήματα της κοινότητας λόγω προσωπικού ή έλλειψης χρημάτων, δεν φταίμε εμείς.

 

7.       Αρκετοί δεν γνωρίζουν πως κάθε μήνα διαθέτετε το μισθό σας για τα προβλήματα του χωριού. Για παράδειγμα: Ο Σκινιάς, κατά γενική ομολογία, είναι ίσως το μοναδικό χωριό στον δήμο που έχει καπακια στους κάδους απορριμάτων. Τα καπάκια χορηγούνται από τον δήμο (αν δεν κάνω λάθος), την τοποθέτησή τους όμως οικονομικώς την έχετε αναλάβει εξ ολοκλήρου, αφού κάνετε μετατροπές για να μην σπάνε. Κερνάτε τους εργάτες, κερνούσατε τους τουρίστες που έρχονταν το καλοκαίρι στο χωριό μας. Φωτίσατε με δικά σας χρήματα την ελληνική σημαία στη δεξαμενή.

Δεν συζητώ για τα δώρα και τα πακέτα αγάπης στις γιορτές ή τις προσωπικές εξυπηρετήσεις καθημερινά σε όσους έχουν κάποιο πρόβλημα ή ένα αίτημα. Γιατί το κάνετε αυτό τελικά;

 

Την προσφορά μου προς την κοινότητα και την κοινωνία θα ήθελα να την κρίνουν οι δημότες μας και όχι εγώ. Ήρθα και ανέλαβα για να προσφέρω με τις λίγες δυνάμεις μου και φυσικά όχι για να εκμεταλλευτώ καταστάσεις και να ρουσφετολογήσω.

 

8.        Συν τοις άλλοις, είστε ένας πρόεδρος για όλους το ίδιο, μπορεί ο καθένας να σας βρει ανα πάσα ώρα και στιγμή, κυκλοφορείτε στα καφενεία και βέβαια, ένα στοιχείο που πρέπει να τονίσουμε, δίνετε ανάλογη σημασία και φροντίδα, τόσο στη Λαγούτα όσο και τις Βακιώτες.  Γιατί το κάνετε αυτό τελικά;

 

Είμαι πρόεδρος της κοινότητας και θα είμαι για τα επόμενα τρία χρόνια. Είμαι γέννημα θρέμμα του Σκινιά. Όμως όσο καιρό θα είμαι πρόεδρος δεσμεύομαι ότι και οι δύο άλλοι οικισμοί, η Λαγούτα και οι Βακιώτες θα πάρουν το κομμάτι της πίτας που τους αναλογεί στο ακέραιο και χωρίς περικοπές. Δεν πρόκειται να αδικήσω κανέναν από τους τρεις οικισμούς.

 

9.       Μπορεί να είναι λίγο νωρίς, όμως θα σας ρωτήσω: Θέλετε να ξανακατεβείτε υποψήφιος για την προεδρία;

 

Δεν είμαι πολιτικός για να έχω στο μυαλό μου μια ξεκάθαρη σκέψη για αυτό που με ρωτάτε. Είναι αρκετά νωρίς και θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες.

 

10.   Τι θέλετε να γνωρίζουν οι κάτοικοι των χωριών μας για εσάς και το έργο σας; Ποιο μήνυμα θα θέλατε να τους μεταφέρετε;

 

Θέλω να γνωρίζουν ότι πάντα θα προσπαθώ για το καλό των δημοτών και χωριανών μου και της κοινότητας, ανεξαρτήτως παρατάξεων και συνδυασμών. Τους αγαπώ όλους και θα προσπαθώ για όλους!

 

 

 

Πρόεδρε, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνομιλία.